Uczestniczka Eurowizji nagrała piosenkę na amerykański rynek. Zaprosiła do tego projektu przyjaciółkę i syna!
Magdalena Tul, bo o niej mowa podpisała kontrakt z amerykańską wytwórnią muzyczną.
Wokalistka występowała przez wiele lat w programie „Jaka to melodia” . W 2011 reprezentowała Polskę w konkursie Eurowizja, a dwa lata później wzięła udział w „The Voice of Poland”. Nagrała do tej pory trzy płyty. Jesienią 2019 wystartowała w konkursie Open Mic, docierając do finału rozgrywanego 1 lutego 2020 w O2 Arena w Londynie. Zachęcona międzynarodowym sukcesem postanowiła wypuścić swój nowy singiel na terenie USA. A wszystko za sprawą wytwórni, która zaprosiła ją do siebie.
Baner Record może pochwalić się współpracą z piosenkarką Dionne Warwick i sprowadzili Beatelsów and Rolling stones do USA. Teraz postanowili skupić się na polskiej wokalistce. Razem nagrali klip pt „Face the Day”, do którego Magdalena zaprosiła syna, ale i swoją przyjaciółkę, aktorkę i piosenkarkę Dorotę Szczepańską.
- Z Magdą znamy sią od lat, jeszcze z dzieciństwa. Ona śpiewała na jakimś koncercie, a ja grałam na saksofonie. Potem często nasze drogi się stykały w projektach muzycznych. Teraz zagrałam w jej teledysku jako aktorka. Mamy jeszcze jedną niespodziankę. Jej syn Krzyś, pseudonim Christopher Hand jest kompozytorem i producentem muzycznym, a ma dopiero 13 lat. Pracował przy teledysku Magdy, a nam wyprodukował trzy kawałki. Wkrótce premiera jednej z tych piosenek z siostrą Moniką – opowiada Dorota Szczepanska – Będzie szał.
Najnowsze komentarze