Siła współczesnej kobiecości w nowej kolekcji BOHOBOCO
BOHOBOCO rusza z nową edycją kampanii jesień-zima 2019. Najlepsze materiały, kontrastujące ze sobą faktury i kolory tworzą kolekcję, które pokazują siłę kobiecości we współczesnym świecie.
W drugiej odsłonie kampanii firma BOHOBOCO prezentuje 3 kolekcje: Satin Experience, Second Skin i Comfort Zone. Dominują w nich odważne kolory natury – od rdzawych brązów, przez głęboką zieleń, po kontrastujący błękit i krem. Nie zabrakło w nich również klasycznej czerni.
Architektoniczne kroje, nawiązujące do sztuki czy rzeźby, w zestawieniu z surowym krajobrazem kanionu w Kazachstanie są przenośnią rzeczywistości, w której żyjemy na co dzień. Pokazujemy siłę, mogącej działać zarówno twórczo, jak i niszczyć to, co nas otacza. Obecne czasy, to czasy niekończącej się transformacji – świata wokół nas, ale też wewnętrznych przemian, które zachodzą w kobietach – mówi Michał Gilbert Lach, dyrektor Kreatywny i twórca marki BOHOBOCO. Wierzę, że jedynie harmonia i tolerancja, w połączeniu z umiejętnym wykorzystaniem dynamiki otaczającej nas rzeczywistości, to klucz do sukcesu. Polki to potrafią. Są wyjątkowymi kobietami i to one niezmiennie od lat inspirują mnie do tworzenia.
Ubrania z prezentowanych w drugiej odsłonie kampanii kolekcji dostępne będą w sprzedaży w butikach BOHOBOCO w Galerii Mokotów (Warszawa) i Starym Browarze (Poznań), oraz w sklepie online na bohoboco.com .
Najnowsze komentarze