Rocco Siffredi, gwiazda filmów dla dorosłych reklamuje polski produkt. To współpraca z firmą „POËT. Piotr Tondryk”
Rocco Siffredi to znany włoski aktor, który zrobił wielką karierę w branży filmów dla dorosłych. Debiutował 40 lat temu. Kiedy porzucił karierę rozpoczął inne biznesy. Jeden z nich to współpraca z polską firmą „POËT. Piotr Tondryk”
Rocco Siffredi o przydomku „Włoskiego Ogiera”, naprawdę nazywa się Rocco Antonio Tano. Ma 60 lat i pochodzi ze słonecznej Italii. Jest gwiazdą filmów porno.
W zeszłym roku na platformie Netflix miał premierę siedmioodcinkowy serial „Supersex”, która była fabularyzowaną biografią Siffrediego, w której główną rolę gra Alessandro Borghi, zwany „włoskim Bradem Pittem”.

Reklama w Polsce
Rocco wystąpił w kampanii reklamowej i na pokazie modowym światowej marki Dsquared dla której stworzył własną kolekcję. W ramach tego odwiedził Warszawę. Piotr Tondryka poznał już 5 lat temu. Byli w kontakcie telefonicznym, a teraz się poznał światowej sławy projektanta, który założył firmę POËT. Artysta stworzył m.in. seksualną kierownicę, artystyczny plaster na „złamane serce” oraz pierwsze okulary wraz z wymiennymi dodatkami diamentowymi albo złotymi. Jeździ z nimi na targi na całym świecie.
Włoski producent filmów zgodził się zareklamować jego kierownicę. Piotr Tondryk zapowiada, że to początek współpracy z wielką gwiazdą.

– Rocco Siffredi chce mnie mianować „Promotorem Pornstar” oraz abym występował w „Siffredi Accademy”, jego szkole z własnym programem „POËT Experience Position” jako wykładowca – wyjaśnia projektant i właściciel marki.
Kim jest Piotr Tondryk i jego „POËT”
Piotr Tondryk, założyciel firmy „POËT” ma proces z koncernami i domami modowymi takimi jak: Louis Vuitton, Moët czy Poetry z Londynu. Wszystko dlatego, że wcześniej zastrzegł znak POËT, a jego reklamy na instagramie i youtubie docierają do wielu osób. Znane marki zwróciły uwagę na podobieństwa ich loga. Artysta opatentował swoją markę w kategoriach: jubilerstwo, ubrania, zegarki, okulary, akcesoria, alkohol. Projektant ma zamiar wprowadzać na rynek światowy cała gamę mulitbrandu. Na razie sprzedaje zagranicą (USA, Francja, Włochy czy Australia, Brazylia) kierownice seksualne, poduszki, stoliki, okulary.

Kim jest Rocco Siffredi?
W 1985 roku Rocco Siffredi zaliczył debiut w filmach dla dorosłych. Potem na dwa lata został modelem i wracił do branży za namową Polki Teresy Orlowski, która mieszkała w Niemczech Zachodnich i stała się ikoną tamtejszej branży erotycznej. Rocco i Teresa świetnie dogadywali się na planie filmowym. W 1993 roku Rocco wziął ślub z Rosą Caracciolo, koleżanką z tej samej branży. Mają dwoje synów. Kiedy trochę podrosły ich ojciec porzucił biznes w branży erotycznej. Teraz ma wiele innych interesów: m.in. restauracje. Dzieli życie pomiędzy Budapesztem, gdzie mieszka na co dzień z rodziną i Los Angeles, gdzie wciąż reżyseruje i produkuje filmy dla dorosłych, ale już w nich nie gra.

Zabawne, przecież to ściemniacz z Tondryka. On nigdy niczego nie wymyślił zawsze ktoś robił za niego. Z czego on jest znany ? Niczego jeszcze nie sprzedał a wszystkim gwiazdom które reklamują jego rzeczy płaci aby za reklamowały. Kupuje wyświetlarnia, zapomniał kupić polubień .
Two strangers got stuck on a train for two days in 1990. Here’s how they ended up married
[url=https://vodawdom.ru/14112024/lajf-is-gud-poslednie-novosti/]анальный секс смотреть[/url]
Nina Andersson and her friend Loa hoped they’d have the train carriage to themselves.
When Nina peered her head around the door and saw the compartment was entry, she grinned at Loa and gestured happily.
It seemed like they’d lucked out. An empty carriage on an otherwise packed train.
“We thought this would be great, just the two of us. We spread out everything, so we could have a couch each to lie on,” Nina tells CNN Travel today.
“Then, all of a sudden we hear this big ‘thump, thump, thump,’ on the door.”
It was summer 1990 and 20-year-old Nina was in the midst of traveling from Budapest, Hungary, to Athens, Greece — part of a month-long rail adventure with her friend Loa.
The two friends had each bought a train ticket known as the Interrail or Eurail pass, allowing young travelers a period of unlimited rail travel around Europe.
“I’m Swedish, I was working at Swedish Radio at the time, and had saved up money for going on my Interrail,” says Nina. “I wanted to see all of Europe.”
Traveling by train from Budapest to Athens was set to take about four days, weaving south through eastern Europe. In Belgrade — which was then part of the former Yugoslavia, but is now the capital of Serbia — the passengers had to switch trains.
And that’s when Nina and Loa grabbed the empty compartment for themselves and settled in, ready to enjoy the extra space. Then, the knocking at the door.
The two friends met each other’s eyes. They both knew, in that moment, that their solitude was to be short-lived.
“And then behind the door we see three heads poking in,” recalls Nina. “It was a Scotsman, an Englishman and an Irishman. It was like the start of a joke. And I thought, ‘What is this?’”
The three men were friendly, apologetic, slightly out of breath. They explained they’d fallen asleep on their last train, and almost missed this one — in fact, this train had started rolling out of the station but suddenly slowed down. The three stragglers had managed to hop on as the train ground to a halt.
КНР механик автомобилей на электрической тяге BYD включил модернизированную систему помощи водителю для большинства их моделей машин без дополнительных затрат, что привело его ценные бумаги к новому пределу.
местные покупатели в настоящее время имеют возможность опробовать брендовую систему помощи водителя система Глаз Бога автопроизводителя в моделях ценой всего лишь 69 800 юаней ( 9555 USD).
Аналитики утверждают, что этот шаг может еще больше разжечь жесткую ценовую конкуренцию в самом большом на мире автомобильном рынке.
Согласно информации Refinitiv, ценные бумаги BYD выросли более чем на 4% до нового максимума, когда во вторник пошли торговля в Гонконге. В последний раз его ценные бумаги торговались по 330 гонконгских USD (42 доллара).
2025 год будет начальным годом интеллектуального вождения для всех, — заявил председатель BYD Чуанфу на событии в штаб-квартире в Шэньчжэне в начале недели.
Ван предсказал, что умное вождение высокого уровня будет неотъемлемой функцией машин, подобно поясам безопасности и подушкам безопасности, в течение будущих 3 лет.
Ранее функция God’s Eye, преподнесенная в 2023 году для содействию в навигации транспортного средства, была доступна только в автомобилях BYD стоимостью более 30 000 USD.
BYD заняла 6-е место по глобальным продажам автомобилей, а местная Geely Auto оказалась на 10-й строчке, сказал Чуанфу на сцене, ссылаясь на данные Cailianshe, связанной с государством медиакомпании. Она также заняла лидирующую позицию на китайском рынке, на долю которой в 2024 году приходилось более 32% от общего объема продаж новых энергетических автомобилей, по данным Китайской ассоциации легковых автомобилей.
Ту Ле, руководитель и управляющий консалтинговой компании Sino Auto Insights, заявил, что шаги BYD ставят|заводят конкурентов на пятки из-за доступной цены.
Tesla, основной соперник BYD, выпустила похожие системы полного автоматического управления в США за ежемесячную плату в размере 99 USD в месяц или разовый платеж в размере 8000 USD. Компания ожидает одобрения контролирующих органов для запуска тестирования на китайском рынке.
Данную новость опубликовало агентство новостей Новостное агентство Агентство новостей [url=https://dolson.ru/kontact.html]информ dolson.ru[/url]
Bonding on a stalled train
[url=https://vklader.com/lig-ltd-elven-gold-firetiger-omnicom-video-blagobiznessertifikat/]жесткое гей порно[/url]
In 1990, Derek Barclay was 21 and studying to become a construction engineer. He’d saved up money from an unglamorous summer job building a prison to buy an Interrail pass.
“Then, I dumped my bag at my mum’s house and said, ‘I’m off to Europe.’ She was horrified,” Derek tells CNN Travel today.
“The idea was to go from Casablanca to Istanbul. But I never went to either. Along the way I met Nina and I got distracted …”
While Nina and Derek formally met for the first time on the stalled train in Belgrade, Derek had first spotted Nina on a busy station platform, some hours earlier, in Budapest.
When he spotted her sitting on a bench, smiling and laughing with Loa, Derek was struck by Nina right away. For a moment, he imagined getting to know her, what she might be like. Where she might be from, where she might be going.
But then Derek had ended up on a different train. He’d met and got chatting to Steve the Englishman and Paul the Irishman. The trio had shared a couple of beers, fallen asleep, and woken, with a start, in Belgrade, to a suddenly-empty carriage. That’s when they panicked.
“We woke up, and just ran down the railway line — because we’re just about to miss this train to Athens — we jumped on the train as it was pulling away, and then it stopped,” Derek tells CNN Travel today. “Apparently that’s what they had to do to get the strike official.”
When Derek, Steve and Paul opened the door to Nina’s carriage, Derek didn’t immediately take Nina in, focusing instead on the near-empty compartment.
“Two of them in there, this carriage for eight, they’d spread stuff everywhere. It was obvious it was a ruse to try and get people not to go in. And we thought, ‘We’re not having any of that,’” says Derek, laughing. “So we squeezed in, and that was that.”
It was only when he ended up sitting opposite Nina that Derek realized she was the woman he’d noticed on the Budapest train platform.
Then they got chatting, and didn’t stop. They talked about a shared love of nature. About Derek being a member of Greenpeace. About Sweden and Scotland.
Удаление папиллом: безопасно ли это?, подготовьтесь заранее.
Удаление папиллом в Перми: акции и скидки [url=https://epilstudio.ru/udalenie-papillom#Удаление-папиллом-в-Перми:-акции-и-скидки]https://epilstudio.ru/udalenie-papillom[/url] .
Хай любители музыки!
Хочу поделится с вами [url=https://t.me/s/music_bot_audio]крутым ботом в для скачивания музыки Телеграме[/url].
Данный аудио бот очень простой, удобный, быстрый, а самое главное бесплатный. Не требует подписок на левые каналы. Вот ссылка на бота в TG [url=https://t.me/s/music_bot_audio]https://t.me/s/music_bot_audio[/url] – Audio_bot (тг).