Gwiazdy i finaliści konkursu na „Mistera Polski 2019” zaangażowali się w niezwykłą akcje #nieoceniajpopysku!
W miniony weekend w Hali Gwardii w Warszawie ponownie odbyły się dwudniowe targi DOG DAY & CAT DAY. W tym roku targom towarzyszyła kampania pod nazwą #nieoceniajpopysku, której celem jest pomoc psom uznawanym za groźne dla otoczenia ze względu na swoją rasę i gabaryty. To właśnie te czworonogi padają najczęściej ofiarą porzuceń. Akcja „Nie oceniaj po pysku” zachęca, żeby poznać te rasy bliżej, dowiedzieć się jaki pies tak naprawdę kryje się za szerokim pyskiem i muskularną sylwetką.
Ambasadorami akcji są Marcin „Różal” Różalski , Karolina Pilarczyk i Katarzyna Bujakiewicz. W akcje zaangażowały się znane osoby: Agnieszka Mrozińska, Joanna Majstrak, Agnieszka Flis „Violin”, Jarosław Milner, Sławomir Doliniec, Adrian Mielnik, Katarzyna i Jarosław Jakimowicz. Organizatorów wsparli również finaliści konkursu na „Mistera Polski 2019”: Bartłomiej Kurowski, Mateusz Komorowski, Jan Pyrek, Daniel Borzewski, Adrian Pęter, Konrad Nastaziak.Okazało się, że najprzystojniejsi mężczyźni w Polsce są także piękni wewnętrznie i mają dobre serca. Modele okazali ogromną czułość w stosunku do piesków, z chęcią je przytulali, głaskali i zachęcali innych do pomocy czworonogom.
Najnowsze komentarze