Gwiazdy na prezentacji kosmetycznej
„Bądź sobą po swojemu”
Pod tym hasłem Remington rozpoczyna komunikację i realizuje nową strategię marki. Prezentację zorganizowano w restauracji „Bez Tytułu”, a w koszulkach z hasłem kampanii pojawiły się m.in. Anna Lucińska, Natalia Jakuła, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska i Dorota Michałowska. Nie zabrakło znawców stylu: Łukasza Kędziora – Lukebook, Magdaleny Antosiewicz, Marii Dejmek i Andżeliki Kurowskiej. Lidia Kopania zaskoczyła wszystkich i na dowód przyłączenia się do akcji „Bądź sobą” po swojemu na ściance pozowała w dresie… i bez makijażu.
W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, tak prężnie promowanych przez media producent zadecydował, że należy przypomnieć kobietom i mężczyznom, o tym, co tak naprawdę jest ważne i co ma wpływ na nich samych. Wszystkie te działania i inicjatywy wynikają z doświadczeń i potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, którym marka uważnie się przygląda.
Kampania „Bądź sobą po swojemu” to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem. Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trenerka mentalna i coach poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazowi rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości. Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią 2018 roku odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku.
W tym sezonie poza nową strategią Remington oferuje mnóstwo nowości m.in. serię produktów z linii Advanced Colour Protect chroniącej włosy po koloryzacji, serię golarek rotacyjnych i foliowych dla mężczyzn Ultimate oraz prawdziwą perełkę dla koneserów designu – golarkę Heritage w stylu Vintage.
Lidia Kopania
Najnowsze komentarze